6.26.2008

the baby is here


karl delivered the baby.

in our bathroom.

no lie.

we are still at home!

story to follow.

(everyone is fine.)


30 comments:

brooke said...

congratulations mom and dad! get some sleep!

Anonymous said...

i cannot WAIT to hear this!!! CONGRATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heather kathleen

kristen said...

holy shit!!!! i can't wait to hear all about it. when can I visit? oh yeah and congrats!

BrockintonFamily said...

You go girl! Way to go Karl.

Angela said...

omg!! Congrats!

m-m-m-melissa said...

hoorayyyyyy!!! the baby is heeeere! i am SO excited! big congratulations, mom and dad. : ) love you both!

brooke said...

WOW!!! Good job, y'all! Guess you had a home birth after all... Congratulations to both of you, and I can't wait to hear the story!

Maria said...

Holy crap! Boy or girl??? Come on!!! The suspense is too much! Oh, and I told you noranate was making a run for the border... it's physics!

melissa said...

Congratulations! I am so happy for you guys! Enjoy your new little bundle of baby goodness!

Waynette Traub said...

This is wonderful news. Such a story to tell for years and years. You guys are amazing.

care said...

CONGRATULATIONS!

we're all waiting to hear. I am so happy for you! I might've just gotten teary at work seeing the pictures. Holy moly! Congrats congrats congrats!

Stacia said...

Congrats! Way to go Karl!
Happy happy joy joy!

Leah Billings said...

You guys are amazing! Congratulations! This is gonna be one fantastic story, I'm sure.

sasspot said...

Oh my goodness, oh my goodness...this is the best news I could have EVER heard today. SOOOOOOOO MANY Blessings! Congrats Mommy and Daddy!!!! I cannot wait to hold that beautiful little baby; he is just beautiful.
Such a special story, I cannot wait to hear it.

sasspot said...

i knew he was coming soon... i just cannot get over this. 8 days to go? ya right! he wanted to meet mom and pops!

Elizabeth Ross said...

Um you're making me cry at school! I am so incredibly happy for you guys! Welcome to the world, little Nate!
I love you guys more than you know! CONGRATULATIONS!!

Jennifer said...

He is perfect in every way!!! Congrats to the new parents!!!

Amy and David said...

Oh my goodness, I was just checking in to see if Kat had wrote anything about how she is feeling today, since our due dates are so close. WOW!! I can't wait for the story!! Congrats, Nate looks perfect!!!

Jax said...

OMG! OMG! OMMMMMG!!!!!!!!!!!!!!!! Congratulations! CONGRATULATIONS!! I cant WAIT for the story! I am SO HAPPY FOR YOU both! Jenny called me and was like "YOU OBVIOUSLY HAVENT BEEN ONLINE.." hahahahaha!

Wow. Just wow.

Okay,
1. CONGRATS!
2. OMG!
3. HIGH FIVE KARL!
4. (and high five you, of course!)

emily desjardin said...

i cant believe it..... congrats on your baby boy. i cant wait to see him!

Megan said...

OMG! Omg. Was this the birth plan.

Mike said...

Sometimes when you gotta go, you gotta go. Congrats!

clif, somer, vivian & bauer said...

i'm gonna go with kristen on this one...holy freakin shista!! i was checking on you...congrats to both of you, and welcome WELCOME to little nate!

llane said...

you gotta be kidding me. is this a big joke? KARL DELIVERED THE BABY? WHAT??? AHHHHHHH.... I know you need to rest and all, but please post DETAILS.

Niccole Wania said...

Congratulations Katie and Karl...he's adorable!

lanceturner said...

That is officially the coolest thing I've ever read.

Congrats guys!

S.Rose said...

Hey, congratulations to both of you. Judy told me of your wonderful news...and even more wonderful event.

S.Rose

Beth said...

Hey, Kat! This is Beth, Megan Burgeis' and Susan Mulhearn's friend. OMG!! I've been checking up on you daily to see how you are doing, and WOW! What a shocker! I can't wait to hear the story! Nate is beautiful! Congratulations!

Melissa said...

Well, that is one way to go natural!! I want to hear EVERYTHING!! Congrats, I'm so glad everyone is healthy!! :)

Love Melissa Brannan

Bridget & Brian said...

Congrats!!! I love you guys sooooo much. I want you to know that I have been looking at him all day. He is my wallpaper. Everyone is so proud of you and Karl. Job well done.